Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Шепеленко С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Шепеленко С. М. Критерії формування в учнів професійно-технічних навчальних закладів готовності до професійного та кар’єрного самовдосконалення [Електронний ресурс] / С. М. Шепеленко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 6. - С. 325-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_6_43
| 2. |
Шепеленко С. Теоретичні основи формування в учнів ПТНЗ умінь проектування власного професійного і кар’єрного шляху [Електронний ресурс] / С. Шепеленко // Молодь і ринок. - 2013. - № 2. - С. 152-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_2_34 Розглянуто досить нову та актуальну проблему формування в учнів ПТНЗ умінь проектування власного професійного та кар’єрного шляхів. У центрі дослідження – осмислення особливостей цілісної системи умінь, необхідних для здійснення означеного процесу, основою якої виступають уміння зі створення проекту. Зазначено, що викладені теоретичні особливості формування в учнів ПТНЗ умінь проектування власного професійного та кар’єрного шляхів не вичерпують глибини досліджуваної проблеми. Рассмотрена достаточно новая и актуальная проблема формирования в учащихся ПТУ умений проектирования собственного профессионального и карьерного пути. В центре исследования – осмысление особенностей целостной системы умений, необходимых для осуществления определенного процесса, основой, которой выступают умения по созданию проекта. Отмечено, что изложенные теоретические особенности формирования у учащихся ПТУ умений проектирования собственного профессионального и карьерного путей не исчерпывают глубины исследуемой проблемы.Considered quite new and urgent problem of formation at the vocational school students design their own professional skills and career paths. The Study - understanding features a holistic system of skills necessary to perform a particular process, the basis of which the ability to act to create the project. The above theoretical peculiarities of formation at the vocational school students design their own professional skills and career paths are far from exhausting the depths of the problem under investigation.
| 3. |
Чобіток В. І. Трансформація процесів розвитку інтелектуального потенціалу: історично-філософські аспекти [Електронний ресурс] / В. І. Чобіток, С. М. Шепеленко // Бізнес Інформ. - 2023. - № 9. - С. 276-282.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.10.2024 р., через 150 днів
| 4. |
Шепеленко С. М. Системні концепти оцінки інтелектуального потенціалу підприємств [Електронний ресурс] / С. М. Шепеленко // Бізнес Інформ. - 2023. - № 11. - С. 340-346.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.12.2024 р., через 211 днів
|
|
|